  • Data: 2007-12-04 21:07:16
    Temat: Re: Jednostronna zmiana warunków umowy
    Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:mjrg25-hpq.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zależy od treści umowy - może np. przewidywać zmiany terminów.
    Umowa przewiduje możliwość zmiany terminów, jeśli nastąpią czynniki od
    developera niezależne, jak:
    - decyzje administracyjne uniemożliwiające kontynuację prac,
    - klęski żywiołowe, wojna, akty terroru itp.
    - ulewy ponad 2 tygodnie - choć to akurat UOKiK kwesstionuje jako niedozwolony
    zapis.
    W tym wypadku jednak opóźnienie spowodowane jest po prostu tym, że developer,
    mając takich a nie innych podwykonawców, nie wyrobił się z robotą.
    Dalej w umowie zapisane jest, że jakiekolwiek zmiany umowy wymagają formy
    pisemnej pod rygorem nieważności, natomiast zmiana załączników następuje poprzez
    zastąpienie starego nowym, z podpisem obu stron.

    > Może po prostu zadzwoń i spokojnie się zapytaj, o co chodzi i dlaczego?
    > Bo o głupie 2 tygodnie IMHO nie ma co się użerać...
    Obawiam się, ze na 2 tygodniach się nie skończy. Mieli zakończyć oddawanie w
    grudniu, a planują rozpocząć w styczniu. Mieszkań w bloku jest ponad 70, a w
    wielu z nich jest jeszcze sporo prac do zrobienia. Poza tym są duże opóźnienia w
    wykonaniu korytarzy i klatek schodowych.