    From: jastrzab <j...@d...lodz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jazda w stanie nietrze*wości...Prośba o pomoc!
    Date: Tue, 19 Mar 2002 17:41:48 +0100

    Rob wrote:

    > U*ytkownik "analismus" <a...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > do
    > g?upot´
    > wstawi?,

    > Najprawdopodobniejszy wariant (je?li masz sta?e dochody i nie by?e? karany):
    > kara grzywny - wysoko?ç zale*na od sytuacji materialnej i rodzinnej, zakza
    > prowadzenie pojazdów mechanicznych na rok (ewentualnie na dwa), ?wiadczenie
    > pieni´*ne na rzecz Fundacji zajmuj?cej si´ ofiarami wypadków drogowych
    > (wysoko?ç- patrz kara grzywny).
    > Niestety od zakazu prowadzenie pojazdów mechanicznych si´ nie wykr´cisz. S?d
> [...]

    Nieprawda!!!!!!!!!!!!! S?d mo*e warunkowo umorzyç post´powanie i wtedy nie musi

    orzekaç zakazu prowadzenia pojazdów mechanicznych. By? ju* precedens opisywany
    przez "Rzeczpospolit?". Ale prawdopodobieƒstwo, *e Tobie si´ w?a?nie co?
    takiego przydarzy jest... niewielkie.
    Co mo*na zrobiç *eby zminimalizowaç kar´? Wzi?ç adwokata, zebraç od wszylkich
    mo*liwych fundacji, organizacji, pracodawcy, hercerstwa etc. pozytywne opinie o

    Twojej osobie i do??czyç je do akt sprawy. Do??cz te* za?wiadczenie, *e auto
    jest Ci niezb´dne do pracy, *ycia i prze*ycia. Przed s?dem musisz skomleç i
    b?agaç o lito?ç.

    jastrzab