  • Data: 2020-04-12 15:28:05
    Temat: Re: Jakie to niesprawiedliwe
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-04-11 o 09:58, Sonn pisze:
> [...]
    -po-srodmiesciu-moze-szedl-na-obchody-aa-Gqdj-cd9c-E
    Gi8.html

    > Gratuluję refleksu w przemyśleniach. Wiadomo to od ponad 5 lat.

    Mogłam nie mieć refleksu, bo zaraza dopiero teraz się zaczęła.

    Postawiłam ładny znicz z aniołkami na komódce przy dużym zdjęciu mojej
    matki. Znicz pali się już od rana.
    Parada z limuzynami na cmentarzu niepotrzebna. Nie muszę się popisywać
    przed ludźmi. Pierdolca nie mam.