eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJakie prawo ma "Telewizja" do naszych telewizorów i radioodbiorników? › Re: Jakie prawo ma "Telewizja" do naszych telewizorów i radioodbiorników?
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie prawo ma "Telewizja" do naszych telewizorów i radioodbiorników?
    Date: Wed, 04 Mar 2020 17:59:58 +0100 (CET)

    Animka <a...@t...ja.wp.pl> pisze:
    > Solidarność" zaapelowała do prezydenta we wtorek, 3 marca. Związkowcy
    > podkreślili, że ustawa gwarantująca wsparcie dla mediów publicznych w
    > kwocie 1,95 mld zł to nie dodatkowe pieniądze, ale rekompensata za
    > "zwolnienia grup społecznych z płacenia abonamentu".
    >
    > "Wpływy z abonamentu są zatrważająco niskie, co zagraża funkcjonowaniu
    > mediów publicznych" - grzmi "Solidarność".
    >
    > https://www.onet.pl/kultura/onetkultura/czy-andrzej-
    duda-podpisze-ustawe-abonamentowa-pracownicy-tvp-ape
    luja/lmsrm9r,681c1dfa

    Związkowcy z Solidarności płacą bardziej niż inni? :-)

    Tak powszechnie niepłacony "podatek na TVP" powinien być albo
    zlikwidowany albo zastąpiony czymś domyślnie pobieranym z jakimś
    podatkiem dopóki nie zostanie złożony "protest".

    FORMALNY PRZYMUS płacenia na TVP czy ktoś to ogląda czy nie jak dla mnie
    jest prawnym kurewstwem pokazowym. Jak ktoś nie chce płacić na TVP
    *i nie oglądać TVP* to powinien mieć do tego prawo zamiast mieć
    obowiązek płacenie za "usługę nie zamawianą/używaną".

    --
    A. Filip