eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJakie mogąbyć konsekwencje. (Ustawa o pracownikach sądów i prokuratury) › Re: Jakie mogąbyć konsekwencje. (Ustawa o pracownikach sądów i prokuratury)
    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jakie mogąbyć konsekwencje. (Ustawa o pracownikach sądów i
    prokuratury)
    Date: Tue, 6 Oct 2009 01:04:37 -0700 (PDT)

    On Oct 6, 9:56 am, "Anka" <a...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > Podpadam pod ustawę z dnia 18 grudnia 1998 r. o pracownikach sądów i
    > prokuratury.http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?t
    odo=open&id=WDU19981621125

> [...]
    > umowy o dzieło, umowy zlecenia, umowy o pracę jak i założenia własnej
    > działalności.
    >
    > Wiem, że moje szefostwo w życiu się nie zgodzi na jakiekolwiek dodatkowe
    > zatrudnienie. Czy gdybym podjęła pracę na podstawie którejkolwiek z wyżej
    > wymienionych form, to czy obecny pracodawca dowiedział by się o tym od
    > jakiejkolwiek z instytucji typu ZUS, US czy jeszcze coś innego ?
    >
    > Bo tak to już jest, że urzędasy tak dobrze zarabiają, że wszyscy wychodzą z
    > założenia, że więcej już dorabiać nie powinni ;)

    O ile dobrze pamietam nie ma obowiazku bycia urzedasem. Jak ktos sie
    decyduje na prace w sadzie lub prokuraturze to powinien rozumiec swoja
    pozycje i posiadac jakies minimum odpowiedzialnosci. Jesli uwazasz, ze
    jestes niedoceniana jako urzedas - zmien prace.

    Co do konsekwencji - grozi Ci art. 52 Kodeksu pracy czyli zwolnienie
    dyscyplinarne.