  • Data: 2004-08-21 14:14:21
    Temat: Re: Jakie miasto rejestracji DG ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Aug 2004, Robert Tomasik wrote:

    >+ Użytkownik "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >+ news:cg3b65$e44$7@serwus.bnet.pl...
    >+
    >+ > Czyli można sobie wybrać dowolną :)
    >+ > W końcu zamiar można zmienić zawsze :D
    >+
    >+ No ale ów zamiar jest uzewnętrzniany zameldowaniem.

    Hm... ale wtedy trzeba rozważać czy złamane zostało prawo gospodarcze
    czy przepisy meldunkowe.
    Ustawodawca NIE uzależnił miejsca rejestracji od "miejsca zameldowania"
    a od "miejsca pobytu"... :)
    Znaczy: "nie dopełniono obowiązku meldunkowego bo UM nie zgodził
    się na zamieszkiwanie na hali fabrycznej, mimo iż był to stan
    faktyczny" ;>
    BTW: chyba ustawodawca powinien znowu użyć takiego kółka z napisem
    "tu przywalić", propagowanego jako "środek antystresowy" ;)
    To a propo zapisku w nowej ustawie: "na takich samych zasadach jak
    obywatele polscy", przy jednoczenym *pozwoleniu* na to aby obywatele
    niepolscy mogli zarejestrować DG "według głównego miejsca wykonywania
    tej działalnoœci".
    Przecież jak dla mnie to jest NIERÓWNOŚĆ właśnie.
    Namiary: Dz. U. Nr 173 z dnia 06.08.2004 r. poz. 1807, tytuł:
    "Ustawa z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalnoœci gospodarczej"
    Tekst "na równych prawach" jest w art. 6.1 :)
    IMHO również zapis art. 13.3 łamie "równość zasad" - po prostu zapis
    art. 6.1 zawierający słowo "każdy" jest nieporozumieniem :(

    pozdrowienia, Gotfryd