  • Data: 2010-08-02 11:55:13
    Temat: Re: Jakie dokumenty potrzebne do wystawienia faktury VAT UE
    Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 02/08/2010 13:46, Maddy wrote:
    > A kto _stosuje_ stawkę VAT? Kupujący czy może jednak SPRZEDAWCA?
    >
    > Jeżeli sprzedawca nie jest unijnym VATowcem to sobie swój unijny VAT
    > możesz wiesz gdzie wsadzić. Dostaniesz naliczony polski VAT na fakturze
    > i zero dyskusji.

    Ale to już inny temat. Dyskutujesz na temat innego problemu, o który nie
    pytałem.

    Zanim dokonam kupna, to oczywiście zapytam, czy są unijnymi VATowcami.
    Zresztą jak ich poproszę o stosowną fakturę, to od razu powiedzą, że nie
    są unijnymi VATowcami, więc takiej faktury mi nie mogą wystać - więc to
    naprawdę nie ten problem, o który pytam.

    Ludek