  • Data: 2009-04-21 19:04:20
    Temat: Re: Jaki jest termin na wezwanie do usuniecia naruszenia?
    Od: KK <kamil_krol@TNIJ_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson pisze:

    > Wysil sie i sformułuj sensowne pytanie.

    Pytam ile czasu mam na odwolanie sie od decyzji rady miasta. Inaczej -
    uwazam ze podjeta uchwala jest naruszeniem mojego interesu prawnego.
    Jaki jest termin na wezwanie do usuniecia tego naruszenia? Zgodnie z
    Ustawa o samorzadzie gminnym to rade trzeba wezwac do usuniecia
    naruszenia, a pozniej sad, gdy ta nie zmieni zdania