  • Data: 2006-08-16 14:48:11
    Temat: Re: Jaką umowę zaproponować?
    Od: Adrian <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    William napisał(a):
    > Teraz to już tylko może testament sfałszować a nie zmienić :)
    > Nawet jeśli to zrobi to i tak córce bedzie przysługiwał zachówek.
    > W związku z tym mieszkanie jest tak czy siak na 4 lata "zablokowane" - sąd
    > powoła kuratora spadku którego zadaniem jest zabezpieczyć małotelniego przez
    > zachłannością dorosłych krewnych. Rodzina musiałaby mieć poważne problemy
    > finansowe żeby kurator wydał zgodę na sprzedaż. A nawet wówczas część
    > pieniędzy nalezną małoletniej umieści w funduszu.

    No to mam zagwozdkę, on twierdzi że są już "po pierwszej sprawie" i za
    najpóźniej dwa miesiące będzie wszystko w porządku - właścicielem będzie
    on i matka. Chyba poproszę go o dokładne przedstawienie sprawy o co
    chodzi, bo on mówi, że "wszytsko jest już _prawie_ załatwione". Okazja
    jak to bywa nie lubi czekać. Ale kanał..