  • Data: 2009-04-13 20:44:21
    Temat: Re: Jak zwolnic pracownika, ktory buntuje innych?
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo wrote:

    > Przyczyna jest jak najbardziej sensowna. Problem w tym, że
    > bezsensowne jest w tym wypadku prawo pracy, bo nie przewiduje
    > możliwości zwolnienia kogoś z takiego powodu.

    Jak to nie przewiduje?
    Musisz podać tylko i wyłącznie
    PRAWDZIWY powód. Nie ma co wymyślać fikcyjnych przyczyn.
    Podajesz rzeczywisty powód i to wystarcza.
    Miesiąc temu zwalniałem pracownika tylko i wylącznie z powodu
    jego stosunku do pracy (wykorzystanie juz w lutym wszystkich dni urlopu na
    żądanie
    i należnego limitu urlopu i składanie wniosków o bezpłatne),
    który wg mnie nie gwarantował terminowego wykonania zleceń,
    a bez tego nie dostanę kolejnych zleceń, albo ponoszę dodatkowe
    koszty podzlecając prace innym firmom. I taki podałem powód
    na wypowiedzeniu - nie ma jak tego oprotestować, bo to prawda.
    I tu też trzeba wpisać prawdę i pozbyć się pracownika, a nie
    myśleć jak się z nim dzielić zyskiem po połowie :-)