  • Data: 2011-05-10 14:44:01
    Temat: Re: Jak znaleźć zamówienie publiczne?
    Od: rot <e...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 10 May 2011 16:29:23 +0200, spp napisał(a):

    > Zgadza się. Chcę uzyskać informacje a te czasami kosztują.

    > Najczęściej tak.

    To było pytanie retoryczne :) Dlaczego odpowiadasz najczęściej tak.
    Możesz powiedzieć kiedy nie jest?

    > Bo takie mamy przepisy?

    Znam art. 15. 1. zważ jednak, że mówi on o zwrocie kosztów dodatkowych
    związanych z przetworzeniem informacji. Poproś o przesłanie na CD to
    zapłacisz 70 groszy, poproś jak mniejszy plik o przesłanie e-mailem to
    nie zapłacisz nic. Możesz też poprosić większy plik o przesłanie w kilku
    e-mailach po 20MB - była już taka sprawa :)
    Możesz tez poprosić o ksero i wyśmiać gościa jak "krzyknie" Ci 50 gr za
    stronę (tylko zwrot kosztów... 3gr?)
    Możesz zażadąć przekazania przez zamieszczenie w BIP...koszt jak w
    przypadku e-maila :)
    Przypominam cenniki "z góry są niezgodne z litera prawa :)

    > Tylko w przetargach nieograniczonych.

    Tak? a co w nich szczególnego?
    Informacja publiczna to informacja publiczna.