eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak zmusić firmę do zwortu opłaty rezerwacyjnej? › Re: Jak zmusić firmę do zwortu opłaty rezerwacyjnej?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!news.ceti.pl!not-for-mail
    From: Rafał <r...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak zmusić firmę do zwortu opłaty rezerwacyjnej?
    Date: Thu, 14 Aug 2008 16:29:53 +0200
    Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
    Lines: 29
    Message-ID: <g81fh0$11gc$1@alfa.ceti.pl>
    References: <g7so1l$ek1$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: pilotow21.ceti.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: alfa.ceti.pl 1218724192 34316 62.121.144.222 (14 Aug 2008 14:29:52 GMT)
    X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 14 Aug 2008 14:29:52 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    In-Reply-To: <g7so1l$ek1$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:549046
    [ ukryj nagłówki ]

    lkkl pisze:
    > Witam,
    >
    > Podpisałem dwa lata temu umowę rezerwacyjną na mieszkanie z deweloperem i
    > wpłaciłem 15 tys. PLN z tego tytułu na jego konto. Niestety minęło sporo
    > czasu, perspektyw na mieszkanie ciągle brak więc wypowiedziałem te umowę gdyż
    > został przekroczony czas uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę.
    > Deweloper wypowiedzenie przyjął, a następnie wystawił fakturę korekcyjną na
    > rzeczoną kwotę. Niestety mija już trzeci miesiąc i nie mogę doprosić się
    > zwrotu środków. Firma deklaruj już czwarty termin, a także obiecuje zwrot
    > kwoty z odsetkami. Niestety nie mam żadnych podstaw by wierzyć w ten termin
    > skoro nie dotrzymali już trzech.
    >
    > I tutaj jest moje pytanie. Co może zrobić osoba prywatna by zmusić firmę do
    > zwrotu tej opłaty? Jaka droga będzie najskuteczniejsze i najbardziej efektywna
    > (mam na myśli moje koszty związane z odzyskaniem tych pieniędzy). Za wszelkie
    > sugestie jak postępować dalej z góry dzięki.
    >
    > lkkl
    >
    >
    A ja kiedyś zagrałem tak:

    Rozmowa z prezesem w 4 oczy - "płacicie w ciągu tygodnia, a jak nie
    składam wniosek o upadłość i informuję waszych klientów, o
    prawdopodobnej przyszłej waszej upadłości i wniosku który jest złożony".

    Rafał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1