  • Data: 2011-05-23 10:36:39
    Temat: Re: Jak zmusić GUS do spisania mnie?
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 23 May 2011 12:23:56 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > No nie, sam to zrobiłem. Rozumiem, że to jakieś przestępstwo? ;)

    W rzeczy samej:
    "Uwaga: Podszywanie się pod inne osoby poprzez logowanie się bez ich zgody
    na ich konta, będzie kwalifikowane jako przestępstwo o znamionach
    określonych w art. 270 § 1 kodeksu karnego lub art. 287 § 1 kodeksu
    karnego. "

    bez ich zgody *NA ICH KONTA*
    Czyli gdyby ona sama założyła konto i potem wyraziła zgodę na logowanie -
    to nie ma sprawy :)
    Natomiast w sytuacji kiedy to ty jej założyłeś konto i je wypełniłeś...
    :))))