  • Data: 2011-05-21 09:45:24
    Temat: Re: Jak zmusić GUS do spisania mnie?
    Od: Maciek <m...@e...nospam.one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin o nicku Przemysław Adam Śmiejek napisał(a) na pl.soc.prawo następujące
    bzdety:

    > znaczy tfu.... linku aktywacyjnego.
    Kłamiesz. Nawet sądzę, ze nie próbowałeś. Nie było żadnego linku
    aktywacyjnego. Po prostu wchodziło się na stronę podawało kilka danych,
    reszta danych pojawiała się sama. Potem należało sobie założyć hasło na
    wypadek ponownego wejścia i kontynuować spis. Na maila nic nie przychodziło
    i nie musiało przychodzić. Maila nawet nie trzeba podawać, bo ktoś może nie
    mieć maila.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.