  • Data: 2011-02-02 08:37:58
    Temat: Re: Jak zlozyc "czynny zal" za opoznienie wyslania PITu?
    Od: WRonX <WRonX@[-CUT-].WRonX.net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-02 09:27, Michał Gut pisze:
    > piszesz czynny zal wg dowolnego wzoru z sieci, powolujesz sie na brak
    > uszczuplenia kiesy skarbu panstwa i ze wszystko masz zalatwione tip top
    > poza tym małym, niewiele znaczącym poślizgiem. dopisujesz ze razem z
    > czynnym zalem wysylasz zalegly pit28 i czesc

    Generalnie to boje sie uruchamiania wszystkich procedur. Bo niby bez
    skladania zalu "moze sie uda", a jak juz zloze, to jest zawiadomienie,
    oni musza odpowiedziec, uruchamia sie cala machina i cholera wie, co
    zrobi...

    No nic, wydaje mi sie, ze to lepsze, niz liczyc na "laske i nielaske"
    (bez polskich liter) urzednika. Czyli teraz bede mial kartoteke w US i
    historie przestepcza, tak? :)

    Pozdrawiam.
    --
    [= WRonX =] [= W...@-...NET =] [= http://WRonX.NET =]