  • Data: 2007-08-27 15:55:44
    Temat: Re: Jak założyć DG bez przyjazdu i stałego zameldowania?
    Od: Tony <m...@g...com.zamiast4e.daj2> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Aug 2007 12:08:58 -0500, Agryppa napisał(a):

    > Czy cz?onek rodziny może być pełnomocnikiem

    Tak.

    > i czy nie
    > zostanie potraktowany jako prowadzący działalność? Nie chcę, aby tak
    > było.

    Z tym nie powinno być żadnego problemu. Dla całkowitej pewności można
    ewentualnie wypisać jakąś umowę zlecenie dla tej osoby, aby jej "praca" na
    rzecz firmy pozostawiła jakiś ślad finansowy, wtedy nikt się nie przyczepi,
    że pełni ona rolę pracownika.

    Inna niesprawdzona myśl: pewne sprawy można także załatwić konsularnie,
    pełnomocnictwo lub inne rzeczy związane z DG zapewne także. Ale może okazać
    się konieczna wizyta w konsulacie.

    Pozdrawiam
    Tony