  • Data: 2005-06-15 18:03:25
    Temat: Re: Jak zalegalizować/przedłużyć pobyt.
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:d8p60m$cc2$6@inews.gazeta.pl...

    > www.msz.gov.pl

    zły adres.
    Amerykanin podczas wjazdu otrzymał "wizę" turystyczną do Polski, na okres
    domyślny chyba 90 dni, ale to trzeba ustalić.
    Przedłużenia pobytu w PL dokonuje WOJEWODA a nie MSZ.

    Sprawy dotyczące pobytu cudzoziemców

    poczytaj na stronie: http://www.mazowsze.uw.gov.pl/wso lub każdego innego
    Urzędu Wojewódzkiego

    --