  • Data: 2008-04-14 15:20:40
    Temat: Re: Jak zakonczyae t? sprawe?
    Od: leon <l...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13-04-2008 o 10:30:46 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > Tak, ale najlepiej powoływać się na treść, a nie numerek artykułu.

    w sumie
    Art. 635 KC.
    Jeżeli przyjmujący zamówienie opóźnia się z rozpoczęciem lub wykończeniem
    dzieła tak dalece, że
    nie jest prawdopodobne, żeby zdołał je ukończyć w czasie umówionym,
    zamawiający może bez
    wyznaczenia terminu dodatkowego od umowy odstąpić jeszcze przed upływem
    terminu do wykonania dzieła.

    tez bylby przydatny - w koncu rozpoczal prace z 4 dniowym opznieniem i
    pozniej znow zniknal

    leon
    --
    "Jeżeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy błędne koło"
    - Łysa Śpiewaczka - EUGENE IONESCO