  • Data: 2015-07-15 15:44:30
    Temat: Re: Jak zafakturować urządzenie odzyskane ze złomu?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:mo259e$9pv$...@n...news.atman.pl...
    >Rozumiem, że dajesz przykład toku rozumowania ewentualnej kontroli,
    >która będzie chciała mi uprzykrzyć życie. Bo na tej zasadzie, to mój
    >wulkanizator 2x do roku produkuje mi nowy samochód przy okazji
    >wymiany opon.

    Przyklad jest do d* - bo bac sie nie trzeba produkcji, tylko jakis
    tajemniczych zezwolen na przetwarzanie odpadow.
    Tak czy inaczej - na fakturze "prasa, uzywana, po remoncie".

    A potem modlic sie, aby ktos sie nie zainteresowal faktura zakupu :-)

    Oczywiscie mozesz przekazac remont do podwykonawcy, niech wystawi
    fakture, moze sie troche rozmydli.
    A faktury zakupowej nie da rady zmienic na to, zeby stalo "prasa, stan
    tragiczny" ?

    J.