    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak wystąpić z nauczania żydowskiej religii - wzór
    Date: Thu, 1 Nov 2007 23:12:35 +0100

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:fgdhfg$31l$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Tu nie Ameryka. Tu jest Republika Kartoflana*. Nawet z dobrym obrońcą
    > można sromotnie przegrać będąc niewinnym a sędzia tyle bezczelnie co
    > bezprawnie może stwierdzić, że oskarżony niewystarczająco udowodnił
    > niewinność.

    W porzo, ale z papugą tym bardziej. W Niemczech przyznano mi wbrew mojej
    woli adwokata z urzędu i nie przekazał mojego pisma usprawiedliwiającego
    moje niestawiennictwo w procesie apelacyjnym o "antysemityzm" i mi odrzucili
    apelacje bez rozpatrzenia ze wzgledu na moje niestawiennictwo "bez
    usprawiedliwienia". Wysłałem mu zakaz opuszczania kraju wydany przez
    świdnicką prokuraturę w tej sprawie o której dyskutujemy.

    > czytanki:
    > www.cieluszecki.pl
    > www.wiadomosci.wp.pl/kat,,statp,UHJ6ZWdssWQgcHJhc3k%
    3D,wid,9257965,wiadomosc.html

    > Nic nie będą zeznawać. Będą się domagać ścigania, wycenią straty wg.
    > cennika do poruczeń specjalnych, zeznania będą odczytane z protokołu o ile
    > w ogóle złożyli jakiekolwiek zeznania.

    Gówno dostaną, nie są bezposrednio poszkodowanymi. Nie mam obowiązku kupować
    coś, co mogłem dostać za darmo. Z mojego powodu nie poniesli żadnych strat.

    > No to pożegnaj niekaralność. I to nawet nie wnikając w winę. Chciałoby się
    > napisać, że Wymiar Sprawiedliwości Totalnej działa szybko i sprawnie, ale
    > to nieprawda... :D

    Ja to widzę w barwnych kolorach.

    > Oskarżenie w ogóle dowodzi owego uzyskania za pomocą czynu zabronionego???
    > Żartowałem, nie było pytanie. ;)
    >

    > *) Bynajmniej nie od publikacji TAZu, kontekst jest w "Uprowadzeniu Agaty"

    Zaraz dopiero poczytam.

    boukun