    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak wystąpić z nauczania żydowskiej religii - wzór
    Date: Thu, 1 Nov 2007 22:01:15 +0100

    Użytkownik "Rzecznik Prokurwatury Krajowej" <r...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:fgcnn6$ka9$1@news.ds.pg.gda.pl...

    > Jakich podejrzeń dokładnie dotyczyło postanowienie dot. żądania wydania
    > dowodów? Wyłącznie rozpowszechniania pornografii?

    Postanowienie o przeszukaniu dotyczyło rozpatrzenia wniosku KPP w Świdnicy w
    sprawie szerzenia treści antysemickich i publikowania zdjęć pornograficznych
    z udziałem małoletniego w internecie - tj o czyn z art. 202 par. 4 kk i 257
    kk.

    > Czyli mam rozumieć, że jesteś już oskarżony, nie ma wyroku, sprawa w
    > pierwszej instancji, tak? Daj znać gdy będzie wyrok.

    Tak. Akt oskarżenia jest tutaj
    http://boukun-pl.blogspot.com/2007/03/akt-oskarenia.
    html

    A tutaj jest w jakich okolicznościach doszło do sporządzenia aktu oskarżenia
    http://boukun-pl.blogspot.com/2007/01/bd-sprzta-ydow
    skie-kamienice-jestem.html

    > Masz obrońcę? Z urzędu czy z wyboru? Wciąż jesteś bezrobotny? Wnioskowałeś
    > o obrońcę z urzędu? Otrzymałeś?

    Nie chcę obrońcy, chcę się bronić sam. Żądałem odwołania obrońcy z urzędu
    przydzielonego mi na krótko na wniosek prokuratury w związku z podejrzeniem
    niepoczytalnosci. Po przymusowych badaniach psychiatrycznych i stwierdzeniu
    mojej poczytalności, adwokata odwolano. Jestem nadal bezrobotny.

    > Ilu jest świadków i kim oni są? Jeśli już wiesz to co do jakich
    > okoliczności mają zeznawać?

    Na razie będą zeznawać świadkowie oskarżenia, napuszczona na mnie przez
    policje z inspiracji prokuratury przedstawicielka Wyznaniowej Gminy
    Zydowskiej i napuszczeni na mnie przez policje przedstawiciele firm
    dystrybujących programy komputerowe, dwóch gości z odległych miast. Nie mam
    pojęcia, co mają oni zeznawać, chyba tylko to, z czym zapoznała ich policja
    podkładając im rzekomo moje materiały.

    > Z których artykułów jesteś oskarżony? W jaki sposób oskarżenie dowodzi
    > winy dot. piractwa?

    Jak widać z w/w aktu oskarżenia o czyn z art. 256 kk i art. 257 kk w zw. z
    art. 11 § 2 w zw. z art. 12 kk
    oraz o czyn z art. 291 § 1 kk w zw. z art. 293 § 1 kk
    II.w dniu 11 maja 2006r. w miejscu opisanym w pkt I. posiadał zainstalowane
    w swoim komputerze programy komputerowe: Microsoft Office 2003 Professional,
    Picture it! Foto Premium 9, Windows XP Professional, Abbyy Fine Reader 5.0
    Sprint pl., Robbo Millenium, Avira Antivir Personaleditin Classic, Sponebob
    Schwammkopf, które uzyskał za pomocą czynu zabronionego polegającego na
    zainstalowaniu tychże programów bez posiadania oryginalnych nośników,
    licencji, certyfikatów autentyczności lub dowodu rejestracji, czyn
    spowodował straty o łącznej wartości 4.379 złotych na szkodę Agencji HetMan,
    Lege-Artis-Service oraz Stowarzyszenia PRO reprezentujących producentów
    wymienionych programów,

    boukun