  • Data: 2003-12-15 07:43:13
    Temat: Re: Jak wymeldować osoby z odziedziczonego mieszkania?
    Od: "Adam" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dziękuję wszystkie za jak mi sie wydaje wyczerpujące temat informacje. Osoby
    te nie przebywaja w tym mieszkaniu od kilku lat, jak już pisałem. Nie
    ponoszę więc żadnych kosztów w rodzaju śmieci czy woda. Problemem jest dla
    mnie wnoszenie opłat za to mieszkanie - więc chcę je jak najszybciej
    sprzedać, a szczerze mówiąc - kto kupi mieszkanie z 3 zameldowanymi osobami
    ? Sprawa nie jest dla mnie wcale taka prosta ponieważ mieszkam i pracuję w
    innym mieście. Jako świadków podam chyba sąsiadów (oni się naprawdę
    interesują tym co się dzieje), myślę, że nie będzie żadnych problemów.

    Pozdrawiam i dziękuję.