  • Data: 2007-01-12 08:17:09
    Temat: Re: Jak wniesc sprzeciw od wyroku zaocznego ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.ms.gov.pl/sprawy_cywilne/form5_sp.doc

    Dzieki

    > Jeśli to nie sprawa gospodarcza, to nie musisz od razu płacić, wtedy sąd
    Cię
    > wezwie i powie ile.
    > Opłatę można zapłacić też przelewem albo naklejając znaki opłaty sądowej
    na
    > sprzeciw.

    Aha. To sprawa cywilna. Wiec wysle polecony i poczekam. Nie chce mi sie
    jechac 200 km aby zlozyc papier.

    A tak swoja droga. Ten pozew to jaka skarga osoby ktora kupowala cos w
    sklepie w Koszalinie. Siedziba firmy jest w Szczecinie. Czy nie moze ta
    sprawa jakos sie toczyc w Szczecinie ? Ma prawo w Koszalinie skladac ten
    pozew ?

    Fantom