  • Data: 2007-08-02 18:27:52
    Temat: Re: Jak walczyć ze spamem esemesowym?
    Od: "william" <n...@m...mnie.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spróbuj posiać po sieci nieco wirusem... Zobaczymy czy nie monitorują
    > działania sieci... Jak nie monitorują, to podaj ich nazwę, żeby klienci
    > wiedzieli czego unikać.

    Wystarczy zajrzeć do nagłówków by wiedzieć, że mam Multimo. I uwierz mi, że
    mogę spokojnie przez 24h/dobe posyłać losowe pakiety z 256kb/s i nic się z
    nimi nie stanie. Inna sprawa czy odbiorcy tych pakietów będa na nie
    odpowiadac czy zabanują moje IP na kilka godzin.

    > Mówię o mojej skrzynce w polkomtelu...

    Jakiej skrzynce ??? SMS to nie poczta ! Nie ma żadnej "skrzynki" innej niż
    twój terminal. Jeśli masz wyłączony aparat, zaś ktoś w Honolulu posłał smsa
    przez bramkę swojego operatora to ta barmka co parę minut łączy się przez
    TRANSPARENTNĄ sieć GSM/ISDN z twoim telefonem i próbuje ci odstarczyć tego
    smsa. Polkomtel nie powinien ani trochę zgadywać czy to sms miłosny,
    reklamowy czy zaszyfrowana wiadomosć od terrorysty. To mogą robić służby
    specjalne.

    > Ale po co? To komplikuje i podwyższa koszty.
    > Ja wolę filtrowanie na poziomie sieci/skrzynki.

    Ty płacisz za swoją skrzynkę pocztowa i od niej wymagasz. Domaganie się od
    kawałka światłowodu, switcha, BTSa, routera IP czy kanału SS7 by filtrował
    treść to absurd. Ja nie chciałbym płacić za twój kaprys.

    > Zabójca spamu działa mi na serwerze a nie w programie pocztowym... I
    > pocztę se mogę czytać nawet
    > catem.

    SMSa też nie musisz czytać aplikacją w telefonie. Podłącz się terminalem i
    wydaj polecenie AT+SMGR. Telefon konsumencki to połączenie i serwera poczty
    przychodzącej i "skrzynki" na wiadomości i "programu pocztowego". W sieci