    From: Tomaszek <t...@j...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak to rozegrać? - zaległe sprawy po zmarłym
    Date: Tue, 07 Apr 2009 19:21:55 +0200

    witek pisze:
    > Nie masz obowiązku.
    > I tak pewnie wymienią zamki.
    > Kulturalnie możesz oddać.

    Tak zrobię;) Od samego początku istnienia problemu staram się być w
    stosunku do wszystkich w porządku.

    > tak, tylko po co się nastawiać na sytuację "co mi zrobisz jak ci nie dam".

    To nie chodzi o to, że nastawiam się na taką sytuację. Chce dopełnić
    wszystkich formalności, ale nie chce mieć z tego powodu dodatkowych
    nerwów, stresów i użerania się z tymi baranami;)

    > Liscik, ze niniejszym zwracasz klucze, ktore dał ci ojciec, w kopertę i
    > poleconym.

    Z liścikiem to nie będę pajacował, bo ZGN jest od mojego miejsca
    zamieszkania odległy o 100 metrów;)

    > Umowa wygasa z chwilą śmierci, z tym, że ktoś ich musi o tym poinformować.
    > Jak sie nie dowiedzą, to będą wysyłać listy, że dług rośnie i pewnie do
    > ciebie.
    > Szkoda znaczki na listy, że to ciebie nie dotyczy.
    > Lepiej poinformować ich od razu.

    Tak zrobię;)

    > j.w.
    > powiadomić, niech wyłączą.

    Wezmę odpis aktu zgonu, niech sobie skserują;)

    > Jak pozałatwisz to raczej nie będziesz.
    > Miły liscik, że ojciec zmarł i że ty spadek odrzuciłeś.

    Wolę osobiście, chyba, że to jakaś różnica?

    > Jak nie będą wiedzieli, to z definicji mogą coś od ciebie chcieć i
    > dopiero za parę lat będziesz musiał odkręcać.
    > A tak to będziesz miał większość z głowy od razu.

    OK, rozumiem
    | TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
    | *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|