    From: "Yonnie \"Róża\"" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sprzedać własny POMYSŁ ???
    Date: Tue, 23 Sep 2003 23:52:21 +0200

    Tak to już jest z pomysłami, że nikt nie pamięta inicjatora.
    Liczy się wykonanie, a nie pomysł...
    Dobrze by było, aby pomysł mógł wykonać tylko inicjator;
    jeżeli nie jest on tego rodzaju to napewno wykona go ktoś inny...

    Sama kiedyś sporządziłam biznesplan do pewnego przedsięwzięcia,
    który okazał się zbyt ryzykowny dla mojego niedoszłego wspólnika.
    Później wcielił go w życie, ale już sam i taki jest żywot dobrych pomysłów
    niestety.

    Yonnie

    ---