  • Data: 2003-12-18 00:24:38
    Temat: Re: Jak sprawdzić wiarygodność firmy
    Od: "beny" <b...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Juz to widze jak daja Ci te faktury.

    tak sie sklada ze ten manewr jest dosyc czesto aa przynajmiej byc
    uskutecznianiy
    sam tak robilem

    > Tu mi pachnie sprawa o znieslawienie firmy.....
    . Wiec wedlug mnie nikt
    > (poza sadem chyba) nie ma prawa udzielic takich informacji.

    sam kiedys dzwonilem i pyalem :) i sie dopytalem
    ze akurat firma o ktora pytalem tam byla czysta
    ale koles (policjant) odpowiadal mi na pytania bez problemu
    fak jakies 2 lata temu ale tak bylo

    > Juz napewno udostepnia kazdemu kto o to poprosi :-)

    :) no wiesz to wszystko zalezy komu na czy jak bardzo zalezy :)

    pozdro
    Beny