  • Data: 2005-08-03 20:05:05
    Temat: Re: Jak się zabezpieczyć przed zasiedzeniem
    Od: "Kazimierz Kotowicz" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "coreczka-1966" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:42F08947.693313FF@go2.pl...

    > Podpisz z sasiadem umowe uzyczenia tych kilku metrow kw.
    > pzdr
    > A.
    > -
    Jeżeli to dotyczy gruntu to w rachubę wchodzi tylko umowa dzierżawy . W
    żadnym wypadku użyczenie, gdyż użyczyć można rzecz która wróci do
    właściciela /użyczającego / w niezmienionym stanie np, rower, piłka ,
    kmosiarka do trawy itd.
    Należy sporządzić umowę dzierżawy na okres np 5 lat, w odpowiednich
    punktach owej umowy ująć swoje wymagania co do sposobu korzstania przez
    dzierżawce owego kawałka ziemi-działki. Ustalić symboliczną opłate za
    dzi8erżawę itp.
    Wzory umów dzierżawy są zazwyczaj dostępne w wydziałach rolnych UG
    Pozdrawiam KK