    From: "IwonaW" <i...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sie zabezpieczyc?
    Date: Thu, 7 Aug 2008 14:09:00 +0200

    Użytkownik " Deserted" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:g7cusa$13n$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Rodzice kupili mojej dziewczynie mieszkanie w którym mamy w przyszłości
    > zamieszkać.
    > Mieszkanie niestety wymaga generalnego remontu. Wydałem już 20 tysięcy
    > moich
    > oszczędności, resztę musimy niestety pożyczyć. Postanowiliśmy wziąć
    > kredyt
    > lub pożyczkę hipoteczną. Jako że dziewczyna nie posiada zdolności
    > kredytowej
    > zmuszeni jesteśmy wziąć kredyt wspólnie. Mieszkanie nie jest moje
    > chciałbym
> [...]

    Umowa pozyczki + rodzice jako zyranci kredytu. Pozyczke zglosic w US i
    zastanowic sie jak udowodnic skad sie mialo na nia srodki ;-)
    Umowa najmu rodzi u dziewczyny obowiazek podatkowy - a tego nie chcecie.
    Zamelduj sie i niech zrobi na ciebie pelnomocnictwa w sprawach mieszkania
    (zamiana, sprzedaz, obciazenie hipoteki). Moze tez zapisac cie jako tzw.
    sluzebnosc (ogolnie bedziesz stalym elementem mieszkania ;-).
    Dodatkowo jeszcze powinna spisac na twoja korzysc testament.

    Ps.
    Czy ona wie ze chcesz sie tak zabezpieczac? Nadal cie kocha? ;-)