  • Data: 2005-02-17 11:56:09
    Temat: Re: Jak sie ma VAT do Neostrady
    Od: "juras" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bartek" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:cv20i4$sq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > na
    > dodatkowo
    >
    > nie masz racji, wszystkie ceny podawane są netto (czasami i brutto ale
    przy
    > obowiązującej stawce VAT) - od 01.03 VAT będzie 22 % a nie ZW wieć TPSA
    nic
    > do tego nie ma - to nie podwyżka z ich strony tylko zmiana w prawie, po za
    > tym internet ciut tanieje ponieważ możesz sobie go odliczyć od podstawy
    > opodatkowania (do 760 zl brutto) - nawet przy 19% stawce jesteś ciut do
    > przodu ...

    Mnie jako prywatnego nie interesi vat ,dotychczas nic mi nie zwracali .Mnie
    interesuje cena jaka place ,raz jest wieksza ,raz nizsza i tylko mnie ten
    problem obchodzi ,w tym wypadku zwiekszono mi oplate i moze zwroca vat, ale
    powinii uprzedzic i musialbym miec mozliwosc rezygnacji.W tym wypadku cena
    rosnie, kwotowo i jakie ja mam prawa, chyba zadne
    juras