    From: "pmlb" <p...@d...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak sie karze starszych ludzi we Wro
    Date: Sat, 30 Jan 2010 12:54:23 -0000

    > Z absolutnie pewną pewnością.

    Rozumiem, ze 87 latek dal dluga jak strus pedziwiatr i bohaterska ochrona
    zlapala go emocjonujacym poscigu trwajacym 34cm.

    > Większość sklepów, zwłaszcza wielkopowierzchniowych, posiada w
    > regulaminie i widocznych miejscach informację, że każdą udaremnioną
    > kradzież zgłasza na policję. Jeśli ten sklep miał, to po prostu wywiązał
    > się ze złożonej (potencjalnym) klientom obietnicy. Może jakiś
    > złodziej-nowicjusz następnym razem się bardziej zastanowi nad realnymi
    > konsekwencjami swoich czynów.

    Konsekwencjami? Moze rzad powinien sie walnac w piers taki tusk z kaczynskim
    i sie zastanowic dlaczego 87 latek nie ma na jedzienie - prawda?
    Poza ttym glupi narod ktory slepo wierzy i dziala zgodnie z przepisami... to
    cechuje niewolnikow oi narod okupowany.. bezwzgledne posluszenstwo w
    stosunku do pisma. Kazdy przypadek jest inny. I dzialanie zgodnie z zapisami
    jakiefgos rtegulaminu tylko pokazjue debilizm tych ludzi.
    Jesli dziadek zwina bulke, maslo i kielbase - to chyba nie na handel poza
    tym nie zapiepszyl flaszki.
    Byl glodny, to wszystko, glod to taka cholera, ze nie idzie sie od jedzenia
    odzwyczaic. A jak sie nie ma pieniedzy na jedzenie bo Polskie panstwo jest
    potega gospodarcza to pozostaje ukrasc - dziadek mial wybor: umrzec z glodu
    lub ukrasc - co ty bys wybral?
    Wlascicel sklepu czy glupi ochroniaz powinnien kupic dziadkowi bulke, maslo
    i kielbase... a nie targac go na policje jak bandziora. Rozumiesz?
    Tyum sie czlowiek wolny cechuje, ze potrafi myslec. A nie dzialac wylacznie
    zgodnie z nakazami. Czlowiek calkowicie dzialajacy zodnie z nakazami to kupa
    miesa chodza bez wladnie, strerowana zapisami, umowami przepisami... Jak w
    przepisie bedzie po zlapaniu dziadka wsadz noge do nosa to tez glupi bedzie
    pchac noge do nosa bo tak napisano...

    > Nie mam teraz dostępu do kodeksów w internecie, więc już abstrahuję od
    > tego, czy w tym konkretnym przypadku sklep nie miał prawnego obowiązku
    > tego zgłosić.

    Jasne, bo 87 latek zapiepszyl bulke bo byl glodny! Dobrze, ze ochrona nie
    jest wyposazona w AK47 i CKM....

    > Ta, jasne. Jeszcze powinien na związek emerytów dać datek. Pffff.

    Dokladnie~!
    Jeszcze dozywic przez miesiac emerytow ktorych nie stac na jedzenie!
    Panstwo zaplaci nie mniej niz 5000zl za ten cyrk. Za 5000zl mozna wyzywic
    emeryta przez dobre 5 miesiecy!
    Znasz takie powiedzenie: armata na muche?
    Pamietaj, zawsze trzeba uzywac GLOWY! A nie byc bezmuzgim debilem... kupa
    miesa i tluszczu.