  • Data: 2014-03-29 14:25:23
    Temat: Re: Jak się bronić przed gangsterami z UPC?
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Poldek" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:53354cb6$0$2156$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pewnie, że "mogą spadać", tylko że ich to nie obchodzi. Jeśli nie zapłacę
    > kary w określonym terminie, to kierują sprawę do firmy windykacyjnej, a
    > windykator w ogóle nie zajmuje się tym, czy ja w 2012 roku coś
    > podpisałem, czy nic. Po prostu windykuje opłatę karną z kosztami
    > windykacji.

    Jeśli sprzedadzą nieistnijący dług, to nalepszym sposobem ukrócenia jest
    złożenie zawiadomienia o oszustwie na szkodę windykatora, któy
    nieistniejący dług kupił. To przestępstwo ścigane z urzędu, a po zmianie
    przepisów jako zawiadamiającemu przysługują Ci uprawnienia zbliżone do
    pokrzywdzonego w zakresie zażaleń na postanowienia. Prokurator wyjaśni, czy
    zobowiazanie istniało, czy nie. Może się przy okazji zdarzyć, że
    terlemarketer sfałszował jakiś dokument stwierdzający istnienie
    zobowiązania. Na pewno w każdym razie sprawa zostanie wyjaśniona
    jednoznacznie. Oczywiście mam świadomość, że może się okazać, że procedury
    firmy są tą bezsensowne, że nie da się nikomu przypisać winy, ale wówczas
    masz świtem argument w trakcie ewentualnego postępowania cywilnego.