  • Data: 2014-03-28 11:44:22
    Temat: Re: Jak się bronić przed gangsterami z UPC?
    Od: Poldek <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Jodłowski wrote:

    > Nasłuchałeś się... Windykator nic nie robi poza straszeniem. Żadnych
    > kosztów windykacji, opłat karnych ani w ogóle żadnych opłat nie musisz
    > im płacić.
    > To dopiero komornik będzie ściągał ewentualną należność po wcześniejszym
    > procesie sądowym. A w czasie procesu w pierwszej kolejności operator
    > będzie musiał dowieść, że miał Twoją zgodę.
    > Więc na upartego nawet teraz nie musisz chodzić do żadnych BOKów. Efekt
    > uboczny będzie taki, że odetną ci kablówkę za wyimaginowane niepłacenie.

    Sprawa zaczęła się od tego, że złożyłem pismo, żeby wyłączyli mi
    internet z końcem kwietnia, ponieważ wypowiadam umowę i kończę z nimi
    współpracę w tym lokalu. Więc odłączenie usług mi nie straszne - właśnie
    o to mi chodzi - z końcem kwietnia chcę przestać korzystać i przestać
    płacić.

    Natomiast jeśli chodzi o komornika to mam bardzo niefajne doświadczenie
    polegające na tym, że kiedyś została skierowana do sądu sprawa, że
    rzekomo czegoś komuś nie zapłaciłem. Chodziło o 150 zł. O tym, że w
    ogóle była rozprawa i kiedy się odbyła, tego dowiedziałem się tydzień
    później właśnie z pisma od komornika. W ogóle nie zostałem powiadomiony
    o terminie rozprawy przed rozprawą. Nie było możliwości składania
    wyjaśnień, bronienia się. Wszystko zostało załatwione automatycznie bez
    mojej wiedzy i od razu otrzymałem bardzo srogie pismo od komornika z
    kwotą do zapłaty kilkukrotnie przewyższającą sporną kwotę. Chodziło
    wtedy o 150 zł, a zapłaciłem w sumie 550 zł. Potem dowiedziałem się
    jeszcze, że to wszystko było zgodne z prawem.