  • Data: 2012-03-07 19:39:41
    Temat: Re: Jak sedzia potraktuje nasze deklaracje?
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wychodziłoby zatem, że sad nie będzie miał podstaw do odmówienia komuś
    > dziedziczenia gospodarstwa (pewne wątpliwości, co do osoby 3 (córki) nie
    > wiem, jak te zeznania wyglądały, czy wynika z nich, ze tylko pomagała, czy
    > da się wywnioskować, ze stale pracowała.

    Wlasnie o ta osobe mi chodzi, nie chcialbym zeby ktorys czlonek rodziny
    zostal pominiety (niesety czesc osob by pewnie chciala). Ta osoba
    najbardziej "zagrozona" wykresleniem zeznawala nastepujaco:

    -pytanie: czy pani pracowala na roli
    - odp: tak, pracowalam
    - pytanie: ale nie ma pani wyksztalcenia rolniczego, wiec co byla pani w
    stanie robic na tej roli?
    - odp: rodzice nie mieli wlasnego sprzetu rolniczego, czasami wypozyczali go
    tylko z kolka rolniczego, wiec zajmowalam sie plewieniem pola, pomagalam w
    wykopkach, sprzatalam

    Jak myslicie, jak zinterpretuje to sad? Jako ciagla prace?

    Pozdrawian
    Dysiek