eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak rozwiązać umowę usługi internetoweRe: Jak rozwiązać umowę usługi internetowe
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Bipo" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak rozwiązać umowę usługi internetowe
    Date: Fri, 21 Nov 2003 13:50:44 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 26
    Sender: b...@o...pl@komtrans.poznan.pl
    Message-ID: <bpl1lf$sha$1@news.onet.pl>
    References: <bpjg19$rbu$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "Bipo" <b...@o...pl>
    NNTP-Posting-Host: komtrans.poznan.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1069418991 29226 213.195.173.106 (21 Nov 2003 12:49:51 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 21 Nov 2003 12:49:51 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2919.6600
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2919.6600
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:177488
    [ ukryj nagłówki ]

    > Przecież ja nie rozwiązuję umowy tylko zrywam za ich przyczyną ( za nie
    > wywiązywanie się z jej warunków).
    > Czy są jakieś normy transferu. Tzn. jak mam do 512kb/s to ile w
    > rzeczywistości. Po co miałem brać do 512kb/s skoro mogłem wziąć np. do
    > 100kb/s bo więcej nie osiągałem. Czy mam jakieś podstawy prawne, czym
    > mierzyć prędkość, żeby było wiarygodnie dla sądu. Gdzie się zwracać po
    > pomoc.

    A jak to wygląda w Twojej umowie, czy usługodawca
    gwarantue Ci CIR (??)
    W jakich Ty podajesz jednostkach tą przepływność
    w kilo bitach czy kilo bajtach, bo usługodawca zapewne
    oferuje 512 kbitów/s - zresztą inni wcześniej o tym pisali.
    Następna sprawa to co znaczy ten śreni transfer, gdzie mierzony,
    usługodawca gwarantuje Ci te 512kb/s ale na łączu pomiędzy
    Tobą a nimi, jeżeli coś pociągniesz z sieci z odległego
    servera to wąskie gardła nie u nich powstają tylko
    w innych miejscach sieci za które nie są odpowiedzialni.

    Inna sprawa to ilość awarii o których pisałeś i to raczej
    powinno być główną podstawą do zerwania umowy z winy
    usługodawcy.

    Pozdrawiam
    Bipo

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1