  • Data: 2007-11-11 19:27:59
    Temat: Re: Jak przekazac klucze
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam do Was pytanie.
    > Pracowalam jako opiekunka do dziecka.
    > Jestem w posiadaniu kluczy do mieszkania.
    > Jak sformułować pisemne przekazanie kluczy, aby pracodawca nie mógł mnie
    > oskarżyć o cokolwiek np.: kradzież mienia?

    Zanim je oddasz mogłabyś dorobić sobie ich kopie, nie jest więc samo
    formalne przekazanie
    kluczy potwierdzeniem ani zapewnieniem, że nie okradłaś albo nie okradniesz
    w przyszłości mieszkania.

    Jedynie jeśli chcesz się formalnie rozliczyć z powierzonego mienia, którym
    są klucze
    to je oddaj z pisemnym potwierdzeniem tego faktu, np niniejszym potwierdzam
    oddanie przez
    panią X kompletu kluczy do mieszkania i data i podpis właściciela.