eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[materiały szkoleniowe] Jak posiąść wiedzę o naruszaniu praw autorskich › Re: Jak posiąść wiedzę o naruszaniu praw autorskich
  • Data: 2007-10-27 15:58:07
    Temat: Re: Jak posiąść wiedzę o naruszaniu praw autorskich
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 27, 2:07 pm, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    <r...@p...pl> wrote:
    > http://wiadomosci.onet.pl/1631209,11,item.html
    >
    > Nasza wzorowa Służba Bezpieczeństwa Antykorupcyjnego oraz wcześniej
    > policja dokładnie poznała funkcjonowanie zwyrodniałych piratów. Niebawem
    > służby przystąpią do wyłapywania nastoletnich piratów z sieci osiedlowych.
    >
    > Pozdrawiamy gorąco amatorów dobrego kina z CBA. Informujemy także, że
    > niebawem służby rozpoczną tłumaczenie i udostępnianie napisów do filmów
    > co pozwoli poznać półświatek tłumaczy.

    Ja sie nie dziwie. PiS obiecalo walke z korupcja? obiecali i zaraz
    ministrunio Lipiec zaczal przystepowac do inflitracji tego swiatka.
    Obiecali bezpieczne ulice? Obieciali i zaraz pomocnik prezydenta
    zaczal handlowac narkotykami zeby zdobyc adresy zwyrodnialych
    chuliganow. wszystko dla polski tylko my tacy niewdziewczni jestesmy.
    Nie rozumiemy planow wielkiego stratega, orla tatr, slonca belwederu i
    jego brata.