eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak polski sad robi na sucho obywatela wygrywajacego sprawe › Re: Jak polski sad robi na sucho obywatela wygrywajacego sprawe
  • Data: 2019-05-26 12:56:11
    Temat: Re: Jak polski sad robi na sucho obywatela wygrywajacego sprawe
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.05.2019 o 09:44, ń pisze:
    > Chyba przyłączę się do partii Shreka ;-)

    Chyba nie.

    Po pierwsze Shrek nie ma partii,

    Po drugie gdyby miał, to musiałby na łeb upaść, żeby cię do niej przyjąć.

    Chyba że chodzi ci o pewną partię, której przewodniczący ma taką samą
    ksywkę jak ja (zbierzność przypadkowa - ja miałem wcześniej). Ale też
    nie wróżę ci sukcesów.

    Co do mojej sprawy - to raczej nie jest kwestia sądu, a tęgich chujów,
    również z pewnej partii (w zawiązku z wyborami nie mogę podać nazwy),
    prowadzących politykę prorodzinną (wygaśić matkę na urlopię,
    zainstalować kogoś z rodziny)

    O dalszych poczynaniach osoby podpisanej pod projektem ustawy, będącej
    jednocześnie mordą polityki prorodzinnej nie mogę również dzisiaj pisać.

    Shrek