  • Data: 2009-10-20 12:10:11
    Temat: Re: Jak odzyskać kasę z OC od upadłego TU?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:hbk59i$lb6$1@news.interia.pl...

    > http://www.hdi-asekuracja.pl/Ubezpieczenia_dla_klien
    ta_indywidualnego

    > To to towarzystwo?
    > Infolinia dział. Przed chilka rozmawiałem

    My dzwoniliśmy tu oraz do Działu Likwidacji Szkód w Katowicach. Nikt nie
    odbiera.
    http://www.hdi-asekuracja.pl/Kontakt

    Aczkolwiek jakiś przedstawiciel z Gliwic dał nam numer do W-wy i tam
    odebrali, ale też nie bardzo wiedzą co z tym zrobić, bo mamy sprawę
    załatwiać w Katowicach, a w Katowicach już 2 dzień nikt nie odbiera.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek