  • Data: 2005-04-01 08:02:20
    Temat: Re: Jak nie stracić komunalnego mieszkania po babci?
    Od: "mamarita" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    To co, znaczy,że mój stryj ma mieszkac pod mostem? Włozył całe zycie w to
    mieszkanie, inwestował. To co,że jak dorosły to już od razu położyć sie do
    grobu?
    Ja wiem,że czeka sie na mieszkanie. Nie mam zamiaru wyrzucac na próg matki z 4
    dzieci, ale staram sie pomóc mojemu stryjowi, poniewaz ustój, w który wierzył,
    go zniszczył moralnie i fizycznie, i chciałabym,zeby przynajmniej teraz żyło
    mu sie godnie
    mamarita

    > Jasne, a te kolejki wieloletnie w wydziale spraw lokalowych matek z czwórką
    dzieci to sobie mogą poczekać jeszcze...