eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak najtaniej załatwić sobie ubezpieczenie zdrowotne dla bezrobotnego z dzieckiem ? › Re: Jak najtaniej załatwić sobie ubezpieczenie zdrowotne dla bezrobotnego z dzieckiem ?
    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak najtaniej załatwić sobie ubezpieczenie zdrowotne dla bezrobotnego
    z dzieckiem ?
    Date: Mon, 30 May 2011 02:48:18 +0200

    W dniu 2011-05-30 02:21, witek pisze:

    > To niech opłaca ubezpieczenie dobrowolnie.

    Ile to jest ? Jak się to robi ? I czy da się *taniej* , zgodnie
    z treścią wątku ?

    > Ktoś jeszcze zwraca uwagę na meldunek.
    > To niech się przemelduje. w czym problem.

    W *taniej*. OC w PL liczy się wg stawek dla kodów pocztowych. Ta
    osoba mieszka w wawie, a kod pocztowy ma z pipidówy dolnej.
    Różnica w OC to około 1700 PLN. Posiada 3 zbliżonej klasy
    samochody. Różnica na samym OC to ponad 5 000 PLN rocznie (nie
    wspomnę o AC).

    > po to właśnie wymyslili ubezpieczenie dobrowolne, zeby nei
    > trzeba było kombinowac.

    A o tym nie słyszałem w ogóle :) Ale właśnie pamiętam wątek z
    plsocprawo (nie mogę go cholera odnaleźć), gdzie okazało się, że
    "przykombinowanie" pozwala oszczędzić znaczny pieniądz.

    "Posiadanie pieniędzy" nie powstaje przez chęć ich
    bezpodstawnego wyrzucania.

    Ja też zanim "coś kupię" sprawdzam na milion sposobów czy to w
    sieci/czy na portalach aukcyjnych czy obdzwaniając okoliczne
    sklepy - GDZIE BĘDZIE TANIEJ.

    Pozdrawiam !
    --
    Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
    CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY