  • Data: 2016-01-21 12:48:30
    Temat: Re: Jak najprościej znak § na klawiaturze?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik radoslaw@ napisał
    W dniu piątek, 15 stycznia 2016 10:46:25 UTC+1 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Tak.

    >Tak. Jest taki klawisz przed klawiszem "1", a pod klawiszem "esc".

    >Standardowy klawisz to jest. Jak użyję go z klawiszem "Shift" to mam
    >"?".

    A to mnie troche dziwi. W tym miejscu zazwyczaj jest klawisz `, a z
    shiftem ~.
    W ukladzie "polska programisty" znaczek ` wychodzi normanie, a ~
    wchodzi w specjalny tryb, gdzie kolejny znak jest inaczej
    interpretowany i np
    ~a daje ą.

    No to ciekawosc mnie zzera - dali tam cos o innym scankodzie, czy masz
    jakis ciekawy uklad klawiatury zainstalowany.
    A moze jeszcze inny program, ktora zmienia klawisze ?

    J.