    From: "szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak można się wysmerfować ze spółdzielni mieszkaniowej?
    Date: Thu, 1 Apr 2010 15:32:44 +0200

    Użytkownik "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:hp25f6$pu1$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > na walnym se wydzielili bloki? niby jakim sposobem?

    sposobem podzialu spoldzielni, z jednej spoldzielni wydzielila sie druga

    > przeciez, wlasciciele muszą byc wyodrebnieni,

    nie musza, to nie zalozenie wspolnoty, tylko podzial spoldzielni,
    spoldzielcy wbrew pozorom, tez maja swoje prawa i to calkiem niemale ;)

    zreszta identycznym sposobem mozna po prostu odwolac zarzad i ustanowic nowy

    > poza tym u nas to nie przejdzie bo na grupy czlonkowskie przychodza w
    > wiekszosci krzykacze, ktorzy nie wiedza co i jak a reszcie sie nic nie
    > chce.

    no wiec widzisz, tam sie chcialo, namowili sie zebrali, i zrobili sobie
    lepiej

    > ktore przyklepuja tylko to co mowi zarzad i w ten sposob to sie do usranej
    > smierci nic nie zmieni na lepsze.

    ano sie nie zmieni, dopoki tym ktorzym powinno zaleze, zalezec nie bedzie
    jak im teraz to wisi, to jakos nie widze mozliwosci wydzielenia sie
    wiekszosci i ustanowienia wspolnoty, na zebrania wspolnoty tez trzeba
    przychodzic ;)

    > a mi chodzilo o to, ze nawet jak sie wyodrebni 99 procent z danej
    > nieruchomosci to i tak spoldzielnia zostaje zarzadcą bo takie mamy prawo

    jestes tego pewien?
    moze mi sie cos pomylilo, ale wydawalo mi sie ze jednak zarzadza blokiem,
    ten kto ma wiekszosc