  • Data: 2004-11-16 16:09:09
    Temat: Re: Jak dziala list gonczy?
    Od: "Asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Warunkiem wdrożenia poszukiwań w drodze listu gończego jest wcześniejsze
    wystąpienie do sądu o zsatosowanie tymczasowego aresztowania. Po uzyskaniu
    postanowienia sądu, prokurator wydaje postanowienie o poszukiwaniu listem
    gończym, który może być opublikowany w prasie albo rozesłany do Straży
    Granicznej, Policji. Po ujęcie sprawcy jest on doprowadzany do prokuratora,
    który decyduje co dalej z nim zrobić. Pozdrawiam