eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak bronić się przed zlicytowaniem mieszkania przez wspólnotę? (długie) › Re: Jak bronić się przed zlicytowaniem mieszkania przez wspólnotę? (długie)
  • Data: 2003-09-24 10:43:35
    Temat: Re: Jak bronić się przed zlicytowaniem mieszkania przez wspólnotę? (długie)
    Od: "Anula" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    news:lv3841-043.ln1@ziutka.router...

    > Spokojnie. Daleko jeszcze do licytacji czegokolwiek. Chyba sie nie
    > spodziewasz że sama wspólnota może coś Ci zlicytować :) W najgorszym
    > wypadku oprze się o sąd, a przecież są jeszcze inni sąsiedzi i ci jak
    > rozumiem niekoniecznie poprą sąsiadkę.

    Dziękuję za słowa pocieszenia. Ale w bloku to my jesteśmy "nowi". Młodzi,
    niewychowani, bezczelni itp. itp. Po drugiej stronie są "oni" - inni
    sąsiedzi, którzy się znają od lat. Są to w większości starsi ludzie. Nie
    jestem pewna, czy poprą nas czy sąsiadkę mającą "przyjaciółki" w zarządzie
    wspólnoty. Podobno nie jest zbyt lubiana, ale mieszkamy tu zbyt krótko, aby
    ocenić sytuację. Poza tym prawie całe dnie nas nie ma więc jeszcze nie znamy
    wszystkich w bloku. A ponieważ ona ma czas to pewnie podczas pogawędek na
    ławeczce przed blokiem nie przedstawia nas w najlepszym świetle. Co prawda
    nie spotykamy się z dowodami niechęci ze strony innych sąsiadów, ale być
    może przedłożą święty spokój nad potyczki ze wspomnianą sąsiadką.
    pozdrawiam,
    Ania