  • Data: 2006-07-03 20:22:06
    Temat: Re: Jak bronić prywatności.
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >I czy mam na to szansę na swoim tarasie. Jesteśmy z mężem szczęśliwymi
    > posiadaczami tarasu. Niestety obok mamy sąsiada. Moje główne pytanie
    > brzmi,
    > czy mogę jakoś przeciwdziałać chodźby prawnie podglądaniu i uwiecznianiu
    > na
    > filmie naszego pobytu na naszym własnym tarasie przez wścibskiego sąsiada?

    Tego nie wiem bo na prawie nie znam sie ani troche

    ale..

    > Dodam, że już wcześniej dał się nam we znaki różnymi rzeczami, na które
    > może
    > źle się stało, że od początku nie reagowaliśmy zbyt stanowczo, mając na
    > uwadze dobrosąsiedzkie stosunki. Były to między innymi:
    > -przejście sąsiadki przez ogrodzenie po parasol, który jej przeleciał
    > (czyli
    > naruszenie naszego prawa własności, naszczęście obeszło się bez
    > zniszczeń),

    Dlaczego czekałaś aż sąsiadka przejdzie przez płot? Nie mogłaś jej oddać
    tego parasola? Albo ją wpuścić przynajmniej bramką?

    > na skutek tego powstał od ich strony płot i altana;

    Nie bardzo mogę połączyć przyczynę ze skutkiem ale wygląda na to że oni chcą
    się od was odgrodzić
    > -przechodzący sobie pod barierką piesek, ale cóż on winien poczciwina,
    Dokładnie nic. A barierka czyja? Wasza czy ich? Bo może by ją tak uszczelnić
    coby poczciwina nie przechodziła. Najwyraźniej im to nie przeszkadza tylko
    wam.

    > -wylewanie wody z nadmuchiwanego basenu (tak ok. 300 l)- dobrze, że są
    > wysokie progi w mieszkaniu

    To mieli tą wodę wypić? - Nie rozumiem co to przeszkadza.

> [...]
    > grilowania. Ostatnio natomiast sąsiad bez wcześniejszego zawiadomienia, że
    > coś mu nie pasuje (dodam jeszcze, że wiatry są zwykle zachodnie, a my
    > sąsiada
    > mamy właśnie od zachodu, więc to od niego zawiewa raczej różne kuchenne
    > zapachy) wezwał straż miejską. Nawet strażnicy stwierdzili, że może byśmy
    > się
    > z nimi dogadali, ale, że na to nie przepisów.
    >
    > Prośba o informację z podstawą prawną lub gdzie szukać odnośnie
    > niechcianego
    > BB i nieszczęsnego grilowania. Z góry dziękuję

    Co to jest bb?

    Ja jestem ciekaw kto komu bardziej przeszkadza. Wy im czy oni wam
    A nie można to pójść do sąsiada z flaszką i pogadać? Jakby co to wziąść dwie
    flaszki i trzecią mieć w lodówce

    --
    PawełJ