  • Data: 2012-11-25 23:01:54
    Temat: Re: Intrum Justitia Atakuje
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz wrote:

    > No ba, ale jak będziesz oceniał podstawność pozywania, skoro techniczna
    > możliwość zbadania tego na etapie nakazu zapłaty jest znikoma? (hint:
    > pozew na przedawnioną wierzytelność nie jest bezpodstawny).

    To nawet nie o to chodzi.

    Jak dostałem pismo z sądu cywilnego, to mialem dołaczone dokładne
    wyjasnienie artykułów na ktore sie powołują i informację co moge z tym
    zrobic dalej i co sie stanie jak nic nie zrobie.

    Tutaj mi tego brakuje. Nie kazdy zna sie na prawie, szczegolnie jak ma
    lat 70 i nie wie co moze zrobi, i ze niekoneicznie jak mu kaza placic to
    musi to zapłacic.

    Niech to kurde bedzie nawet jakis numer telefonu do jakies charytatywnej
    instytucji, ktora pomoglaby wyjasnic o co chodzi.

    Ludziom po prostu ptrzeban jest pomoc co dalej, niekoniecznie w postaci
    prawnika za 500 zl.