eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInternet - nienależyte wykonanie usługiRe: Internet - nienależyte wykonanie usługi
  • Data: 2005-09-26 20:15:11
    Temat: Re: Internet - nienależyte wykonanie usługi
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    luke napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Mam następujące pytanie: Czy dostawców Internetu obowiązują również zapisy
    > ustawy Prawo Telekomunikacyjne z dnia z dnia 16 lipca 2004 r.. Chodzi mi
    > szczególnie o następującą sprawę. Czy składając reklamację dotyczącą braku
    > dostępu do sieci domagając się wystawienia korekty abonamentu mogę powołać
    > się na art.105 ww. ustawy w brzmieniu:
    > "Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo,
    > abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/15 średniej opłaty
    > miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów
    > rozliczeniowych, jednak za okres nie dłuższy niż ostatnie 12 miesięcy."
    > Mój dostawca uwzglęnił reklamację jednak kwotę zwrotu obliczył jako 1/30
    > abonamentu za każdy dzień braku internetu. Czy mógł tak postąpić?

    Dostęp do Internetu nie jest usługą powszechną.

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1