eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoIlu niewinnych ludzi przebywa w Polsce w zakładach karnych? › Re: Ilu niewinnych ludzi przebywa w Polsce w zakładach karnych?
  • Data: 2011-07-13 00:02:27
    Temat: Re: Ilu niewinnych ludzi przebywa w Polsce w zakładach karnych?
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Byłem potulny jak baranek, w towarzystwie trzeźwych osób, które
    > gwarantowały, że zapewnią mi bezpieczeństwo, a dokładnie odwiozą do domu.
    >
    > Milicja "nie wyraziła" zgody, stwierdziła " że jestem wyjątkowo
    > agresywny " odwiozła na izbę, zajebała z portfela 500 PLN ...

    No widzisz. Wywęszyli u Ciebie pieniądze, albo knuli sobie, że rodzice
    za Ciebie zapłacą mandat. A o kradzieżach w izbach wytrzeźwień to sporo
    artykułów juz było.
    Było nawet kiedyś głośno o kierowcy karetki pogotowia ratunkowego, który
    ukradł portfel pijanemu. Ten pijany jednak coś niecoś kojarzył i go
    zaskarżył.

    > Prokurator umorzył śledztwo, etc. Krótko mówiąc - usadzono mnie bez wyroku.

    Prokuratora trzyma sztamę z policją.

    --
    animka