  • Data: 2005-09-15 18:25:57
    Temat: Re: Ile trwa wykreślenie hipoteki z KW po złożeniu wniosku ?
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Shymi" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:xrn1cmx9ms31.1kn6q6ag5sjn8$.dlg@40tude.net...
    > Wed, 14 Sep 2005 21:37:11 +0200, na pl.soc.prawo, Alek napisał(a):
    >
    > Hehe Dzisiaj się dowiedziałem od Pań w Wydziale KW i powiedziały mi, że
    > normalnie (mimo tego, że KW jest skomputeryzowane) rozpatrzenie wniosku
    > wykreślenie hipoteki trwa od 1 do 1,5 (i tu uwaga) ROKU. :) Niezła
    jazda.
    > :)

    To nie zależy od tego czy KW jest na papierze czy w komputerze. I tak
    sędzia musi wziąć twój wniosek na biurko, poczytać, pomyśleć, pozytać,
    pomyśleć...
    Sporo zależy od ilości spraw i sędziów w wydziale. Ale nie tylko. Np. u
    nas księgi są skomputeryzowane i zrobienie odpisu trwa kilka chwil, ale
    panienka z okienka i tak mówi: "prosze przyjść za tydzień". Widać prestiż
    Sądu tego wymaga :|